Model Ferrari F50 Hot Wheels w bardziej szczegółowej wersji Elite produkowany był jedynie w wersji z dachem. W wersji bez dachu nie był produkowany jako Elite i także w wersji bez dachu nie był produkowany w kolorze czerwonym.
Model Elite miał kilka elementów które mi się nie podobały – dlatego dodałem do niego metalową siatkę na pasie tylnych świateł oraz plastiki na wlotach powietrza na masce zastąpiłem także metalową siatką. Wymieniłem pedały, wycieraczkę i tarczę hamulcową na metalowe. Dodałem kilka elementów w komorze silnika.
Model F50 Elite ma najlepiej wykonaną szybę klapy silnika ze wszystkich modeli F50 jakie widziałem
Model Ferrari F50 w wersji bez dachu zrobiłem przerabiając F50 z wersji z dachem i dodałem kilka dodatków – siatki wlotów na masce zamiast pełnych plastików, siatkę na pasie świateł, metalowe siatki przy wlotach powietrza z przodu modelu, detale silnika podobne jak w wersji Elie. Dodałem także materiałowe pasy bezpieczeństwa i tablice rejestracyjną.
Tak wygląda silnik HW Ferrari F50 wersji Elite w porównaniu do zwykłej wersji HW.
Przerobiłem silnik tak żeby był podobny do tego z wersji F50 Elite
Silnik HW Ferrair F50 EliteSilnik Hot Wheels Ferrari F50 zwykłej wersji po moich przeróbkach
Wnętrze pod przednią masą również przerobiłem na wzór elite
Porównanie modeli Ferrari F50 różnych producentów:
Silniki F50 Hot Wheedls Elite i Maisto
Silniki F50 Hot Wheels Elite i Bburago
Bburago i Maisto
F50 Hot Wheels Elite i BBurago
F50 Hot Wheels Elite i Maisto
Interior Hot Whees , Bburago, Maisto
F50 Hot Wheels Elite i BBurago
F50 Hot Wheels Elite i Maiso
F50 Hot Wheels Elite i Maisto
F50 Hot Wheels Elite i BBurago