Porównaie modeli Ferrari 250 GT SWB Competizione Hot Wheels Elite 1:18 i Ferrari 250 GT SWB Competizione CMC 1:18
Koła Ferrari 250 GT SWB Competizione Hot Wheels Elite 1:18 i Ferrari 250 GT SWB Competizione CMC 1:18
Koła Ferrari 250 GT SWB Competizione CMC 1:18 są odkręcane
Wlew paliwa Ferrari 250 GT SWB Competizione CMC 1:18 jest otwierany
Silniki Ferrari 250 GT SWB Competizione Hot Wheels Elite 1:18 i Ferrari 250 GT SWB Competizione CMC 1:18
Wnętrze Ferrari 250 GT SWB Competizione Hot Wheels Elite 1:18 i Ferrari 250 GT SWB Competizione CMC 1:18
Podwozie Ferrari 250 GT SWB Competizione CMC 1:18 i Ferrari 250 GT SWB CMC 1:18 i Ferrari 250 GT SWB Competizione Hot Wheels Elite 1:18
Model Ferrari 250 GT SWB Competizione Hot Wheels Elite 1:18 nie występuje w kolorze czerwonym. Mam głównie modele w kolorze czerwonym dlatego przerobiłem model Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Hot Wheels Elite wyposażając go w części z niebieskiego modelu Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Passo Corto Tourist Trophy Hot Wheels Elite.
Porównanie modeli Hot wheels Elite 250 GT SWB competizione i i bardziej cywilnej wersji Berlinetta.
Wnętrze Ferrari 250 GT SWB Competizione Hot Wheels Elite 1:18 i Ferrari 250 GT SWB Hot Wheels Elite 1:18
Silniki Ferrari 250 GT SWB Competizione Hot Wheels Elite 1:18 i Ferrari 250 GT SWB Hot Wheels Elite 1:18
Najgorszym według mnie elementem modelu HW Elite 250GT SWB są koła znacznie gorsze od kół modelu CMC czy nawet od kół HW Elite 250GT Lusso. Koła są z plastiku. Nawet koła z plastiku z modelu Elite 250GT California wyglądają znacznie lepiej od tych.
HW Elite, CMC, HW Elite Lusso
Porównanie modeli 250GT SWB różnych producentów.
Hot Wheels Elite 250 GT Passo Corto Competizione i Jouef Evolution 250GT Passo Corto Competizione