1987 Ferrari F40 1:18 Kyosho Hi-end, Kyosho porównanie

Porównanie modeli Ferrari F40 Kysoho Hi-end 1:18 i podstawowej wersj  Ferrari F40 Kyosho 1:18. Oba modele zostały zmodyfikowane poprzez dodanie detali komory silnika i pod maską z przodu. Obie wersje modeli Ferrari Kyosho 1:18 mają otwierane przednie światła Tylko wersja Hi-end Ferrari Kyosho 1:18 ma także otwierane klapki wlewu paliwa.Koła Ferrari Kyosho Hi-end 1:18 i Ferrari Kyosho 1:18. W wersji Hi-end mają dodatkowo szpilki mocujące koła. Dziurki zamków są bardziej szczegółowe w wersji Hi-end. Inne są także wycieraczki Loga Ferrari Kyosho Hi-end 1:18 są lekko wypukłe, a w podstawowej wersji płaskie. Pod maską do wersji podstawowej Ferrari Kyosho 1:18 dodałem wszystkie przewody, tabliczkę oraz linki podtrzymujące klapę.  Do wersji Hi-end tylko cieniutkie przewody zbiorniczków. Wnętrze Ferrari Kyosho Hi-end 1:18 i Ferrari Kyosho 1:18. Pedały wersji Hi-end są z metalu. Gałka zmiany biegów Ferrari Kyosho Hi-end 1:18 ma nawet numery biegów które są ledwo widoczne gołym okiem. Silnik Ferrari Kyosho Hi-end 1:18 i Ferrari Kyosho 1:18.  W obu modelach zostały dodane detale. W wersji podstawowej wszystkie przewody i kable oraz tabliczka. W wersji Hi-end dodałem metalowe przewody płynu chłodniczego koło filtru oleju i wymieniłem przewody prowadzące do chłodnic w tylnym zderzaku gdyż oryginalne nie były dobrej jakości. Chłodnice za silnikiem w wersji Hi-end jest wykończona metalowymi płytkami

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *